:: AkTiVtI Yg DiJaLaNkN ::

:: AKTIVITI YG TELAH DIJALANKAN ::


AKTIVITI : BERMAIN FUTSAL BERSAMA-SAMA.
22 MARCH 2009
25 APRIL 2009


:: AKTIVITI YG AKAN DIJALANKAN ::

:: ChaT RooM ::

Thursday, March 19, 2009

X dE PlaN KeR????

Air Terjun,















Sungai,

Pantai,

Bsn a time2 cuti....
Jom a jln2...
Korang ni senyap je..
Jom a jenjalan ilangkan tension korang time keje....
Kite konvoi a reramai...
Cadangkan mase, hari, tarikh, tempat dan segale yg berkaitan la ye kwn2 USAHAWAN ku....
Sesape yg ade idea nk g mane,
Digalakkan utk bg cadangan dlm comment or dlm blog ni sendiri.
Just edit this post jer...
"PETI CADANGAN"
TEMPAT:
TARIKH:
HARI:
MASE BERTOLAK:
** Bg a idea yg bernas-bernas, x ksah a kt memane pn......
p/s : weih...korang ni byk bising a,asek komen je....
bg a cadangan bernas siket...
ni habiskn boreh je....

9 comments:

Tunas Mekar 2 Penang said...

Bagus la idea korg ni bdk2 futsal,x sia-sia aku ajak ko dok umah ak...hihihi ak no problem je bro... ckp je bila ak mesti join korg, klu x ak yg support cdgn korg ni siapa lg kan....huhuhu

Anonymous said...

hahaha...
aku bg cdngn je..
aku pn x tau sape g yg nk pegi...
just aja je sume dak2 tunas mekar 2 penang ni aktif a sket....
hehehehe....

Anonymous said...

hek eleh...mentang2 kete baru..ko nk ajak jln2 plak???
sblm ni ko patah kaki duk eh...
aku kalau nk jln2 kena bwk 4WD setakat myV tu leh ke nk follow?
gmbr2 nih mn wujud kt Malaysia ni..kalau stkt nk mndi sungai blkng rmh Pah pn boleh daa...
Bg tau Cik Najib bile elaun nk masuk???
letih dh duk dgr mini budget...tp x ada berita psl duit kita...apahal???

Anonymous said...

aku dgr citer skrg sha da ada balak,x tau la bdk mn...tp yg comfirmnye bkn Pah la..aku panassss je dgr kn?kalau single not available aku nk jgk ajak dia p jln2 tmpt mcm dlm gmbr ni...
tp, korang x pyh ikut le..aku dgn dia je..hahahaha
nyum2nyum..






aku tgh mkn nasi la comment nih...

Anonymous said...

ni sume gambar cuti-cuti malaysia a...
ko je x tau...
YB mane men becuti kt malaysia...
kn jai kn???
btol x sume kwn2??

Anonymous said...

ha'ah tau xpe... dia tu mcm msk air je bro...huhupening gak aku dgn mamat x btl sorg tu... hahaha YB2x....

Anonymous said...

wa...ni dh lebih dos...
kata masuk air la,xbetul la...aku duk dgn korang je x psl2 jd mcm tu..
ok,xpe2...
aa...aaa...aa..

Anonymous said...

lu orang bikin wa panassss...je kn?budak chenanga tu da kompom ke blum?

Anonymous said...

Makluman...
Kepada kengkawan semua, sila hantarkan salinan muka depan buku akaun simpanan(utk tujuan elaun) serta salinan kad pengenalan kepada En Hafiz (Pejabat Pembangunan Negeri PP). URGENT!!!




aaa...aaaa...aaa