Monday, April 27, 2009

:: PanDangaN & CadaNgaN ::

ASSLAMUALAIKUM...

Kawan-kawan ku sekalian,

Pada pukul 12.30 pm 27 April 2009, saya telah menerima panggilan daripada Ketua Penolong Pengarah. Beliau bertanyakan pandangan ahli-ahli tunas mekar 2 penang terhadap kewujudan KAUNSELOR didalam program tunas mekar 2 penang ni. Saya ingin meminta pandangan anda untuk diberikan kepada Ketua Penolong Pengarah. Saya harap saudara dan saudari dapat memberikan maklum balas dengan memberi komen terhadap post ini...

sekian,

terima kasih....

4 comments:

Anonymous said...

Allow Bro,
So far aku nye Kaunselor ok jew bro... huhuhu En. Najib mmg ambik berat la ttg aku n pengusaha aku.. And always keep in touch with me.. hihihi

-Pah Damiral's Grill-

Anonymous said...

aku pn ok gak..
en. najib selalu la melawat aku kt safira...hehehe...korang cane??ade masalah ke???

hisham said...

En Najib mmg bagus la.. heheh

Akmar Safira

Anonymous said...

aisEh sumE en.najib pnyER aNak buah je..!knselor aku cik raFizah..die ok gak.cam korgnYE eN.Najib..huhu
dtG tgK kTorg.tyE apE yG xbEst..bG tgasaN pe yG ktoRG kna bt end of da moNth(xmtak pn TP dpt tgasan tMbahan pulak.tP tuK kebaikaN akU gak.tQ cik rafiZah..)
tp akiR2 ni diE lamE xjguk aku ngn madI..isk3
bZ ngn 5nal Exam kot.xpEla bg diE mase.hukhuk

- intaN dR.cLEan -